نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2565
-
الف
+

شهرزاد کمال زاده: دوست دارم فلمی بازی کنم که مردم دوست داشته باشند/حضور در جشنواره اهمیتی برای من ندارد

«شهرزاد کمال زاده» درپیوند با جدیدترین آثار آماده اکران خود صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «شهرزاد کمال زاده» بازیگر سریال درحال نشر «زخم»  درپیوند با فعالیت‌های جدید خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مدتی است که مصروف به نقش آفرینی در اثری نیستم، البته چند اثر سینمایی تاکنون به من پیشنهاد شده اما هنوز درباره حضور یا عدم حضور خود در این فلم ها تصمیم قطعی نگرفته ام.

شهرزاد کمال زاده در دیوار شیشه ای

بازیگر سریال دیوار شیشه ای اضافه کرد: من بیشتر دوست دارم در کاری بازی کنم که مردم آن را دوست داشته و از آن لذت ببرند، حال اینکه آن اثر در جشنواره فلم فجر باشد یا نه زیاد برایم مهم نیست.

بازیگر سریال «آمین» درباره آثار آماده اکران خود تاکید کرد: در حال حاضر فلم سینمایی «اولین امضاء برای رعنا» به کارگردانی «علی ژکان» و «دو کیلومتر مانده به کردان» را آماده نشر دارم.

شهرزاد کمال زاده در زخم

بازیگر سریال «زخم» درپیوند با حضور بازیگران جدید شناخته نشده در فلم های سینمایی گفت: بالاخره بسیاری از تهیه کنندگان و فلمسازان به دنبال استعدادهای تازه هستند، از نظر من مهم حضور آنها نیست بلکه بقای طولانی مدت آنها در سینما است. من زیاد دنبال این نیستم که برخی بازیگران چگونه وارد سینما شده اند.

کمال‌زاده پیرامون فعالیت خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: هنوز به آنچه در سینما میخواستم نرسیده ام، هر وقت فرصتی پیش آمده تمام تلاشم را انجام داده ام، حال باید دید در ادامه راه بازیگری ام در سینما چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفتنی است سریال های «زخم»، «آمین»، «دیوار شیشه‌ای» و «آرام می‌گیریم» با نقش آفرینی بانو کمال زاده از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر شده است.

دانلود سریال زخم

دانلود سریال دیوار شیشه ای

دانلود سریال آرام می گیریم

دانلود سریال آمین

ب م

نظر شما
ارسال نظر